Najczęściej zadawane pytaniaDrukuj

Formy płatności, faktury VAT

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupiony towar ?
Jak płacić za pobraniem? Wybierając płatność "za pobraniem" - płaci się listonoszowi (kierowcy) lub na poczcie przy odbiorze towaru. Poprzez e-mail wysyłamy informacje o dniu wysyłki towaru z naszego magazynu.

2. Chciałabym/ chciałbym zapłacić za zakupy zrobione w markecie hipa.pl przelewem, czy jest to możliwe?
Można wybrać taki rodzaj płatności i jest on bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Przelewu można dokonać po otrzymaniu od nas e-maila informującego o złożeniu zamówienia i zawierającego numer konta. Paczka jest wysyłana jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia po złożeniu przelewu. Niestety nie możemy dokonać wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia dokonania przelewu. Dopiero gdy kwota przelewu zostanie zaksięgowana na naszym koncie dokonujemy wysyłki. Wpływy są sprawdzane regularnie w ciągu dnia.

3. Chciałabym/ chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?  

Na sprzedawany przez nas towar zawsze wystawiamy paragon imienny. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT, to w trakcie składania zamówienia i podawania danych odbiorcy należy zaznaczyż "tak" przy "Czy chcesz otrzymać fakturę VAT?" oraz wpisać nazwę firmy i numer NIP.

Czas realizacji zamówienia, dostępność produktów, dostawa

4. Czy prowadzicie Państwo sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową, czy tez można podjechać do Państwa sklepu i osobiście dokonać zakupu? 
- Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym HOT PARADISE
- Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym bądź mailowym.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Termin otrzymania paczki = czas realizacji + czas dostawy
Czas realizacji oznacza, liczbę dni roboczych, w ciągu których produkt zostanie przygotowany do wysyłki z naszego magazynu.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

6. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty listonoszowi (kierowcy)?
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i listonosz (kierowca) mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie od nadawcy do odbiorcy.
Można natomiast w obecności listonosza (kierowcy) dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez listonosza (kierowcę) protokół rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji.

 
7. Jak należy się zachować, jeżeli otrzymam uszkodzoną paczkę?
Każda przesyłka w naszym magazynie jest pakowana i sprawdzana. Następnie paczka jest oklejana firmowa taśmą i jest to plomba przesyłki.
Jeżeli otrzymasz przesyłkę ze znacznie uszkodzona taśmą (plomba) i naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencje w zawartość przesyłki innych osób, to proszę odmówić odbioru przesyłki. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

8. Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacja o nadaniu paczki z naszego magazynu zostanie przesłana w e-mailu. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy w ciągu 2 do 4 dni roboczych.


9. Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Przy zamówieniach na sprzęt elektroniczny oprócz faktury lub paragonu dołączanych do każdego zamówienia, niektóre produkty mają dołączoną kartę gwarancyjną.


10. Czy muszę najpierw założyć konto w markecie hotparadise.pl aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w naszym markecie nie trzeba się rejestrować.
Aby korzystać z przywilejów wynikających z członkostwa w klubie zdrowia i urody - hipa.pl, należy się zarejestrować i założyć swoje konto. Można to zrobić przed dokonaniem zakupów naciskając na link "Zarejestruj sie" na górze strony lub podczas składania zamówienia.

Rejestracja polega na podaniu swojego adresu e-mail, na który będziemy wysyłać informacje o zamówieniach oraz, po wyrażeniu zgody, również informacje o promocjach, nowościach itp.

Po podaniu adresu e-mail należy podać dowolnie wybrane hasło, które należy powtórzyć dwa razy dla pewności, ze nie nastąpiła pomyłka przy jego wpisywaniu. Podany adres e-mail oraz hasło będą służyć do logowania sie na naszej stronie w celu sprawdzenia historii zakupów.